Trainen - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van Jan Woerdt - WaarBenJij.nu Trainen - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van Jan Woerdt - WaarBenJij.nu

Trainen

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

30 Mei 2013 | Nederland, Nijeveen

Vanaf begin maart ben ik aan het trainen op mijn ligfiets met tussendoor twee weken Griekenland op de MTB.


  • 31 Mei 2013 - 06:23

    Gea:

    Leuk zo,n voorproefje van het reisverslag! Heel veel plezier en succes nog met het trainen.

  • 26 Juli 2015 - 09:03

    Jaap Boersma:

    Dag Jan,
    Ook ik ben van plan naar Santiago te fietsen en ook ik heb een ligfiets én een racefiets. De racer is sneller en je valt minder gauw. De ligfiets is veel comfortabeler maar heeft ook als nadeel dat klilmmen niet zo goed gaat als met de racer.
    Hoe is het jou bevallen met de ligfiets? Wat zijn je overwegingen geweest?
    Ik ben benieuwd naar je antwoorden, met vriendelijke groet, Jaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Op de ligfiets van Nijeveen naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 21907

Voorgaande reizen:

16 Juni 2013 - 02 Augustus 2013

Op de ligfiets naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: